لطفا کمی صبر کنید ...

آب مقطر گیری- دیونایزر

آب مقطر را به دور روش جوشاندن و تصفیه به روش فیلتر تولید میکنند.روش جوشاندن و تقطیر به دلیل استفاده از المنت و توان مصرفی بالای المنت به صرفه ای نیست و همچنین آب بدست آمده در این روش درجه خلوص بالایی ندارد و املاح همراه با بخار تقطیر می شود  و همچنین نا خالصی ها باعث ایجاد رسوب در مخزن جوش میشود.در روش تصفیه بوسیله فیلترهای اسمز معکوس و نانو فیلتر آب را تحت فشار به پشت نانو فیلتر ها می فرستند و از طرف دیگر آب مقطر بدست می آید . این تکنولوژی به لطف نانو فیلتر ها و اندازه ذرات مولکول های آب امکان پذیر می شود. نانو فیلتر ها دارای سوراخهای ریزی هستند که مولکولهای آب از آن رد می شوند اما دیگر ناخالصی ها گذر نمی‌کنند و این ویژگی در دستگاه های ساخت شرکت کیمیا رهاورد  استفاده شده است .

شرکت کیمیا رهاورد با سال ها تجربه اقدام به تولید دستگاه های دیونایزر به روش اسمز معکوس نموده است.این دستگاه دارای فیلتر اولیه می باشد که ذرات را تا قطر 5 میکرون جذب کرده و سپس آب را وارد ستون کربن اکتیو می کند تا کلر آزاد و مواد آلی آن گرفته شود .پس از آن آب با کمک پمپ از ممبرین با منافذی با قطر0/0001 میکرون گذشته تا 90% از ناخالصی های ان گرفته شود. در آخرین مرحله با کمک ستون های رزینی آب خالص (آب با هدایت زیر 1 میکروزیمنس )تولید می شود.

 

 

برخی از مشتریان دیونایزر

دانشگاه تهران-دانشگاه صنعتی شریف- دانشگاه صنعتی امیر کبیر- دانشگاه اصفهان- دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات-دانشگاه علوم پزشکی تهران- دانشگاه فردوسی مشهد- دانشگاه پیام نور- دانشگاه شیراز- دانشگاه تبریز- دانشگاه اردبیل-دانشگاه مازندران -دانشگاه رشت و…..